אנחנו עוברים ל'וורדפרס'

ערב יום העצמאות ה-62 הוא ציון דרך למדינה וגם לבלוג שלי.

הבלוג ואני עוברים דירה. נמשיך כרגיל לכתוב אליכם ב'הצלחה', באתר WordPress (וורדפרס).

אתם מוזמנים לשמור את הכתובת החדשה במועדפים https://hatzlacha.wordpress.com , להירשם לעדכוני אי-מייל (ראו בצד שמאל של המסך הראשי), כך שתוכלו להתעדכן לגבי רשימות חדשות, או לעדכן את ה-רסס https://hatzlacha.wordpress.com/feed .

                                                                      

התחלתי בכתיבה בבלוג 'הצלחה' בספטמבר 2004. כתבתי יותר מ- 200 רשימות שניצפו על ידי 200,000 קוראים !

אמשיך לכתוב על הנושאים הבאים (להלן דוגמאות):

מיתוסים וסמלים מודרניים; רטוריקה פוליטית; הומור ושימושיו; תרבות דיגיטלית – ופוסט מודרניזם; חברה; תקשורת המונים וסדר היום הציבורי

אני מקווה שתקופת הלימוד של רזי התוכנה החדשה של וורדפרס לא תתארך יתר על המידה. אני מתנצלת מראש על תקלות ואי נוחות. אנא קבלו זאת בהבנה.

המעבר לוורדפרס התאפשר הודות לשני אנשים יקרים וחרוצים מאין כמוהם, אורי ברוכין מ'רשימות', ויואב מוורדפרס. שניהם מלווים את כותבי הבלוגים במעבר מרשימות לוורדפרס ואני שולחת להם את תודתי על הליווי המסור.

                                                              יום עצמאות חגיגי ושמח לכולכם !

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

