ללנקק בבקשה

אף לא לינק אחד נמצא בכתבתו של עזי בנזימן שזכתה לשיא של תגוביות (טוקבק), יחסית לכתבות אחרות שפרסם העיתון המעסיק אותו, ושרצות כעת ברשת.
 
כן, בעידן שבו המידע והצלבתו כל כך נגישים לגולשים, הדרישה ללנקק כבר איננה מוגזמת, אדרבא – היא אחת הדרישות הבסיסיות של הכתיבה האינטרנטית.
 
בתגוביות (טוקבק) לכתבתו של בנזימן מתווכחים מתוך רגש של פטריוטיזם עם כתב-פרשן שמזמן לא שם על כל הנוזפים בו ובתזות שלו.
אבל גם לאותו פרשן, כתב, עיתונאי, תחקירן וכן הלאה, לא יזיק אם יעשה עבודה יותר יסודית ובמיוחד מושקעת, כשהחומר שלו מופיע ברשת.
 
עיתון מקוון הוא מדיום של לינקים. אחזור מידע, נקודה.
 
את דעתי על הצגת האמת של בנזימן בנוגע לשקר של הפלסטינים לעומת השקר של צה"ל או האמת של הפלסטינים לעומת האמת של צה"ל וגרסותיה של מדינת ישראל אינני מוצאת לנכון להציג משום שאין היא רלוונטית לטענה העיקרית שלי, שמה שצריך ללמד כתבים/פרשנים מהדור הישן הוא שימוש נכון בפורמט הפרסומים כשהם מופצים ברשת.
 
אז כל ההפניות שלך מר בנזימן יתקבלו אחרת לגמרי כאשר תבין שהבסיס לפנייה לגולש הוא לאפשר לו לעיין מחדש בסיפורים שאליהם אתה מתייחס, ומביא אליו כדי לבסס טענותיך.
אנא, השתדל להשקיע בגרסה המקוונת של מאמריך, או גייס צוות עוזרים שיעשה זאת, אחרת מה הטעם?
 
אם אתה סתם נהנה מפרובוקציות – שיבושם לך.
אבל אם בדעתך להתאים את תוצריך ויצירותיך אל קהל גולשים, אנא עשה זאת בתבונה, במקצועיות המתאימה לדרישותיהם של הגולשים המיומנים, שאף אם אינם קוראים עד הסוף את תובנותיך לפחות יש להם סימוכין לכך, מפיהם של אחרים, ובמידה הנדרשת.

 

תודה!
 

תגובה אחת בנושא “ללנקק בבקשה”

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.