שמתם לב למיקום המועדף שניתן בימים האחרונים לכותרות בנושאים חברתיים מעיקים, בעיתונות היומית הארצית כגון הארץ וגם בעיתונות המקוונת כגון YNET ?
אלו הן כותרות המביאות לידי ביטוי מפורש תחושות אנושיות מבורכות הקוראות תגר נגד תרבות הצריכה והחומרניות שהקפיטליזם סוגד להן ומכתיר אותן בביטוי – "רמת חיים"
זוהי הצלחה לא מבוטלת הנובעת מפרי עמלן של תנועות חברתיות "חדשות" –
האם יש אור בקצה המנהרה?
האם סוף-סוף מתחולל שינוי חברתי משמעותי בתחום "איכות חיינו" במדינה זו?
האם חזון ה"חברה האזרחית" מכה לאחרונה שורשים אצלנו?
- הארץ – צחר רותם
"בדרום תל אביב לא ידעו שהם תומכים בבנייה בפארק איילון"
חברת "הזרע" דורשת שהמדינה תאפשר לה לבנות 10,000 יחידות דיור בשולי הפארק המתוכנן. "הזרע" שכרה את חברת ייעוץ התקשורת של מוטי מורל, וזו יזמה את מסע ההסברה תחת הכותרת השקרית "הירוקים דופקים את השחורים".
· YNET – דוד רגב
"מאבק חברתי: לאפשר לקופאיות לשבת במהלך העבודה" –
150 אלף קופאיות מועסקות ברשתות השיווק בארץ: במשך כל שעות העבודה אסור למרביתן לשבת, ולפעמים נאסר עליהן גם ללכת לשירותים. גופים חברתיים קוראים לציבור להחרים את הרשתות: "היחס לקופאיות פוגע ומשפיל"
הרשתות המדוברות הן: סופרפארם, יוניברס-קלאב והמשביר לצרכן.
קישורים: